嗨~~ 我回來了@@
godoslaw 發表於 3-2-2012 10:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人地都下喇你宜家先上
回復小湊
MON-FRI 4:-6:00Sat9:-12:00 1:-4:00...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇 你要加油了= =
不能認同更多+1
6c03 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多+2
回復 69573# 夢儿LOLz
佢明天等我訓就秒殺我:funk:
我算慢
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你天才生0.0
我 信你啊
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 都信佢;P
回復ShiNG_SeR
我可以再慢
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁唔該慢d
係啊
〝細wIN_ 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你今日做左咩黎
回復小湊
MON-FRI 4:-6:00Sat9:-12:00 1:-4:00...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都幾慘wo= =
6c03果個...我知丫
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:18 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
shing都係:curse: