恭喜晒你到左啦wo
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:11 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就黎姐
回復ShiNG_SeR
你會大失水準...
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就快死了-.-
我想問你地洗唔冼補課
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢排冇咩...
又係昆錢game唔玩!
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
黑橘咩game都昆:L
我玩完CCB個15lv就冇玩= =
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
玩完OB個31lv就冇玩...
如果今日17000帖子就嬴緊聽日:lol
又係昆錢game唔玩!
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有比錢?
就快死了-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
頂住啊!><
回復 69463# 小湊
要番 不過到時開手提電腦回
你加油...
小湊 發表於 3-2-2012 10:12 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你慢油吧