真係追post唔回
會好慢架b0r
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
手提有鍵盤都好快:$
我講緊自己
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁樣兜都得/口\?
真係追post唔回
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都追唔到你地d速度
回復 69488# 小湊
我日日都要...=[
回復 69497# ShiNG_SeR
咁好啦努力啊~
我只比錢在cso
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
關我什麼事
回復 69496# 夢儿LOLz
佢都唔正常既:(
佢有面子的
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:13 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得佢昆呃囉- -
你慢油吧
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我也加油中