唱歌 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:15
使用道具 舉報
佢地無品先係重點.. ~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:15 PM
咁你咁同佢講就ok~ ~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:15
你真係全部回前幾十頁既帖.. ~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:52
中5都要補? 小湊 發表於 3-2-2012 22:15
試過... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:16 PM
你講緊乜呀= = 小湊 發表於 3-2-2012 21:52
佢宜家唔覆仲好 佢一覆好亂 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:15
我有講過架 小湊 發表於 3-2-2012 22:16
有d小學都要.何況中學 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:16 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 11:44 , Processed in 0.020403 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.