計數好勁咁w0
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
勁到M214/70FUN..
回復 69661# 夢儿LOLz
我都要回覆 引用好慢
第二屆ies個面都未修定好加上我學校教phy好既老師走左 黎左個教得慢 又要兜圈既老師黎教 教到我 ...
6c03 發表於 3-2-2012 10:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係咪dse第一屆
回復同引用
小湊 發表於 3-2-2012 22:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我喜歡用就用:$
回復 69666# sohoipan2009
咁真係辛苦了
我喜歡用就用
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這樣就好煩
Bio,GEOG,M2
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Bio我見有D同學都有補課 Geog就唔知 M2我仲未體會到補課= =
半個鐘姐
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
得,我明,你唔洗講
回復夢儿LOLz
爬文晒時間
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本身差幾min 之後你地愈來愈快
勁到M214/70FUN..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我已經退修M2太癲了