使用道具 舉報
haha又幾7 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:24
累就去訓啦~~ 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 21:59
我個Phy都教得好慢... 第1堂都知佢一定補課 2堂教2頁 刺客先生 發表於 3-2-2012 22:25
你咁耐先回我一個 小湊 發表於 3-2-2012 10:25 PM
你又同我一樣14= = 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:25
你準備等死= = 小湊 發表於 3-2-2012 10:26 PM
你是懶打字? 小湊 發表於 3-2-2012 21:59
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.030879 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.