我玩左1年半而已
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3個之中我最老嗎...
樂古開左幾耐
小湊 發表於 3-2-2012 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都有好多年歷史~
好事黎
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:32 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你爬過我頭!
小湊大大你好
uc0080 發表於 3-2-2012 22:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@叫我真名 真係好
他已經癲了 不是瘋
6c03 發表於 3-2-2012 22:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜佢:lol
樂古開左幾耐
小湊 發表於 3-2-2012 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
07定08開
回復 69806# 刺客先生
天啊其他老師話佢以前教得唔錯 但唔使對我地咁掛 半年3B書 重要未教曬啊到e家——
3個之中我最老嗎...
小湊 發表於 3-2-2012 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你最後生,不是嗎:$
下年係咪10週年;P
3個之中我最老嗎...
小湊 發表於 3-2-2012 10:32 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾大