在說什麼
小湊 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最早個個admin
我未累sor
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你真係有前途~
他應該是英中了吧 中中不會m2使用英語教學 雖然有例外的
6c03 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用英文讀數 真係想死
回復 69914# ~tcc~
水流太快
好CHANGE TOPIC
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我很認同
回復 69919# ~tcc~
咩前途
老啦 手慢腳慢
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔好扮晒野:@
你隻眼真的殘了
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我已眼殘了
回復 69891# sohoipan2009
係咩 都係gameone ge
怎麼可以
小湊 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以 我不介意