知你勁LA...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢個死晒命佬:@
版主 有空帶我玩sd高達嗎?
6c03 發表於 3-2-2012 10:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我玩左2日就del- -
洗唔洗我教下你^^
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
隨便~
原來佢係新任
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
琴日先做嘛-.-
我英文真係差到死
小湊 發表於 3-2-2012 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我中文更差...
回復 69996# 小湊
我垃圾一個 唔好提
真係好攰-
仲有半個鐘先黎左4個鐘~.~
隨便~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
abc u know?
點解唔好咁快
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
跟唔到