努力中
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦加油oush~
HI雞翼BB~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hello,新任聊廣版主大大:lol
later玩番先
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽日玩下先
除左英文堂 有咩堂係用英文
小湊 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
BIO,MATHS ,GEOG...
咁勁
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:41 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
洗唔洗我教下你^^
hello,新任聊廣版主大大
leungyl 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來佢係新任:lol
我宜家都開始lag= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一直都lag
咁勁
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有合格都偷笑
一直都lag
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你電腦問題了-.-
我英文不好 只是習慣 英文其實可以寫得快過中文
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我英文真係差到死