咁唔通叫咩?
uc0080 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒 叫對了
講真我都沒睇到..
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實我見佢唔到= =
就快50頁
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實過左好耐啦:$
回復ShiNG_SeR
你寶刀未老ma>
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老啦 手慢腳慢
我冇睇到
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁應該仲係低過你
其實過左好耐啦
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
100頁都黎;P
想rest都唔得
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
熄電腦先rest到= =
其實我見佢唔到= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你隻眼真的殘了:lol
回復夢儿LOLz
我form6你form?
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢form4
問你係咪英中 答唔知道= ="
小湊 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
何謂英中?...