哇 70%分?
小湊 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢一向咁勁秋啦:D
哇 70%分?
小湊 發表於 3-2-2012 10:40 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係--
回復ShiNG_SeR
咁好啦努力啊~
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
努力中
起碼要到1,2點- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1粒鐘後先玩完-.-
你英文一定好好
小湊 發表於 3-2-2012 22:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我英文不好 只是習慣 英文其實可以寫得快過中文
原來未到11點 - - 我又幾快手
回復小湊
我地一半GA WO...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除左英文堂 有咩堂係用英文
哇 70%分?
小湊 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁勁:funk:
回復 69919# 小湊
對
佢一向咁勁秋啦
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:40 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回帖又勁~