回復 69984# 小湊
ME TOO~
咩一個星期= =?
leungyl 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1m帖任
宜家全部都英架啦- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩
我入m2班補到飛起
6c03 發表於 3-2-2012 10:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我無讀module 我core;P
點會無呀= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點會有啊-.-''
係咩
小湊 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似話要轉晒
回復6c03
你教我玩 我好似3lv先 咩老手
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都未玩
點會有啊-.-''
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講咩 rest啦你;P
我無讀module 我core
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你而家form4?
點會無呀= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你留過班?