emi先好
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁難
回復 70092# leungyl
但刷任唔係賺錢最快咩 我都係聽番黎-0-
回復夢儿LOLz
今年做咩?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:50 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能留 科科炒- - pm我你fb
咁難
小湊 發表於 3-2-2012 10:50 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
英文isgood
咁多個版主,自問我係最廢果個
leungyl 發表於 3-2-2012 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都少玩PVP..
回復 70062# 夢儿LOLz
咁我學校都有~
我最勁都係45分-3-
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地次次40分full mark 最勁個似17分= =
我都少玩PVP..
小湊 發表於 3-2-2012 10:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晴空就玩:lol
準備15000喇
可能留 科科炒- - pm我你fb
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁快問定fb