小湊 發表於 3-2-2012 22:48:56

有人留班... 6年內只能留1次
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我地學校 F1都會留

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49:08

小學都冇?
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我小學細 一級得3班- -無分

小湊 發表於 3-2-2012 22:49:16

好似話要轉晒
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我都想去讀

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49:23

我地學校 F1都會留
小湊 發表於 3-2-2012 10:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我地都係

刺客先生 發表於 3-2-2012 22:49:24

我88-3- ls好難唔識答
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係啦 合格要謝天謝地

leungyl 發表於 3-2-2012 22:49:27

回復leungyl


   廢也不要緊聽說可以刷任
6c03 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
刷任好悶...我係長期對戰人士...

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:49:33

回復 70083# 6c03
的確,這會引致好多呢d問題

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49:35

我都想去讀
小湊 發表於 3-2-2012 10:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   emi先好

小湊 發表於 3-2-2012 22:49:42

我地都係
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我都唔明 點會留

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49:47

刷任好悶...我係長期對戰人士...
leungyl 發表於 3-2-2012 10:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   sd有無pvp?
頁: 6998 6999 7000 7001 7002 7003 7004 7005 7006 7007 [7008] 7009 7010 7011 7012 7013 7014 7015 7016 7017
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖