有人留班... 6年內只能留1次
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地學校 F1都會留
小學都冇?
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我小學細 一級得3班- -無分
好似話要轉晒
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想去讀
我地學校 F1都會留
小湊 發表於 3-2-2012 10:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地都係
我88-3- ls好難唔識答
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係啦 合格要謝天謝地
回復leungyl
廢也不要緊聽說可以刷任
6c03 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
刷任好悶...我係長期對戰人士...
回復 70083# 6c03
的確,這會引致好多呢d問題
我都想去讀
小湊 發表於 3-2-2012 10:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
emi先好
我地都係
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔明 點會留
刷任好悶...我係長期對戰人士...
leungyl 發表於 3-2-2012 10:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sd有無pvp?