回復 70030# leungyl
廢也不要緊聽說可以刷任
我個間中3至中4既暑假都要補
刺客先生 發表於 3-2-2012 10:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我中四開始就要..
我聽日4點先上
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
朝早嗎XD;P
我個間中3至中4既暑假都要補
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地有無留班架
回復 70037# 6c03
你教我玩 我好似3lv先 咩老手
回復leungyl
據說拿下第70000帖的人會被扣樂點-0-
godoslaw 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
WHO SAID THAT?
我好廢
leungyl 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
扮曬野?
我中四開始就要..
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我入m2班補到飛起
70000原來過左--
你地有無留班架
小湊 發表於 3-2-2012 10:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點會無呀= =