我都未玩
6c03 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我3年前開= =
回復小湊
ME TOO~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但你用英文讀 點會差?
你講咩 rest啦你
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一陣先啦;P
你地有無留班架
小湊 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有人留班... 6年內只能留1次
點會無呀= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有D好似無
你留過班?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係 我學校有 但我今年..
1m帖任
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
回復 70058# 小湊
就係英文讀先難,容易差
有D好似無
小湊 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁正 轉校先:handshake
回復小湊
就係英文讀先難,容易差
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
英文勁人就勁