夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46:44

我都未玩
6c03 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我3年前開= =

小湊 發表於 3-2-2012 22:46:45

回復小湊


    ME TOO~
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    但你用英文讀 點會差?

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:46:47

你講咩 rest啦你
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一陣先啦;P

刺客先生 發表於 3-2-2012 22:46:48

你地有無留班架
小湊 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有人留班... 6年內只能留1次

小湊 發表於 3-2-2012 22:46:58

點會無呀= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有D好似無

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47:00

你留過班?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   唔係 我學校有 但我今年..

leungyl 發表於 3-2-2012 22:47:09

1m帖任
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:47:10

回復 70058# 小湊
就係英文讀先難,容易差

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47:10

有D好似無
小湊 發表於 3-2-2012 10:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   咁正 轉校先:handshake

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47:25

回復小湊
就係英文讀先難,容易差
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

英文勁人就勁
頁: 6995 6996 6997 6998 6999 7000 7001 7002 7003 7004 [7005] 7006 7007 7008 7009 7010 7011 7012 7013 7014
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖