sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47:26

但你用英文讀 點會差?
小湊 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    用英文讀有好有壞...

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:47:33

我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦...佢新上任咩原來-.-'' 之前見佢都係版主

小湊 發表於 3-2-2012 22:47:40

但我系中5先系...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    精英班?

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47:43

我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   karl唔做 佢做左

sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47:49

咁正 轉校先
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有冇FB AR???:@

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:47:51

英文勁人就勁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見人見智姐呢d野

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47:58

精英班?
小湊 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我讀咁耐都未入過

leungyl 發表於 3-2-2012 22:48:05

回復leungyl

據說拿下第70000帖的人會被扣樂點-0-
godoslaw 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來攞左7萬=_="

小湊 發表於 3-2-2012 22:48:06

用英文讀有好有壞...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    例如?

~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:48:08

有冇FB AR???
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你而家form幾
頁: 6996 6997 6998 6999 7000 7001 7002 7003 7004 7005 [7006] 7007 7008 7009 7010 7011 7012 7013 7014 7015
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖