但你用英文讀 點會差?
小湊 發表於 3-2-2012 22:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用英文讀有好有壞...
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦...佢新上任咩原來-.-'' 之前見佢都係版主
但我系中5先系...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
精英班?
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
karl唔做 佢做左
咁正 轉校先
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇FB AR???:@
英文勁人就勁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見人見智姐呢d野
精英班?
小湊 發表於 3-2-2012 10:47 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我讀咁耐都未入過
回復leungyl
據說拿下第70000帖的人會被扣樂點-0-
godoslaw 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來攞左7萬=_="
用英文讀有好有壞...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
例如?
有冇FB AR???
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你而家form幾