一直都lag
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:41 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似死ser咁= =
咁勁
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我個間個個7成8成 其實係卷易姐= =
中5都要補?
小湊 發表於 3-2-2012 22:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中4開始要
原來未到11點 - - 我又幾快手
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知你勁LA...
回復 69986# 夢儿LOLz
但你唔似有呢個情況..
係--
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你一定係英中人?
我英文真係差到死
小湊 發表於 3-2-2012 10:42 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要我教你(:?
hello,新任聊廣版主大大
leungyl 發表於 3-2-2012 22:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
版主 有空帶我玩sd高達嗎?
我決定要休息一陣-.-
佢一向咁勁秋啦
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你呢