今日星期五應該難D= =
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想rest都唔得
我的ac已經忘了何時開
話說仲有2年先有元老
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
元老要老手先拎到:sleepy:
回復 69840# 夢儿LOLz
NAKUZ好似合番泥GE...
想rest都唔得
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大家都唔洗番學係咁
不,是老手中的老手
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是開國功臣?
時間 我真係想可以多d
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我想你地快d訓--
元老要老手先拎到
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3年先有- -
老兵0.0
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我未睇過
你呢家?%了
小湊 發表於 3-2-2012 22:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇睇到