唔使 個mode岩你XD
6c03 發表於 3-2-2012 22:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔岩我-.-
你地3條友真係-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
瘋了:L
好似03年開
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁早?
5周年好似09定10先出-.-''
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:34 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔明點解- -
冇行開到 都追唔到
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都唔洗半粒鐘先回人架= =
11點前應該7成吧~
咁早?
小湊 發表於 3-2-2012 10:34 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
kyle tuid=1
有會員係03年開ac
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那個人真是老手了
路過SAY個HI
leungyl 發表於 3-2-2012 22:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
halo
回復 69852# 刺客先生
yes 我想揀心理架 但我知道 心理可以遲dd出面學