想rest都唔得
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想好好rest..
我想你地快d訓--
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你就可以慢慢回XD
kyle tuid=1
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在說什麼
@@叫我真名 真係好
小湊 發表於 3-2-2012 22:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁唔通叫咩?
我都想好好rest..
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我未累sor
不用回啦= =
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就快50頁
我冇睇到
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講真我都沒睇到..
問你係咪英中 答唔知道= ="
小湊 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Tang King Po School
看看今日可以回到12點先
問你係咪英中 答唔知道= ="
小湊 發表於 3-2-2012 22:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
他應該是英中了吧 中中不會m2使用英語教學 雖然有例外的