回復~tcc~
咩前途
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你自己好好諗下
何謂英中?...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
英文中學
我宜家先見你on- -
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我只是..
100頁都黎
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇FB?
回復ShiNG_SeR
咁真係沒辦法幫你,換機啦-.-
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好介紹
可以 我不介意
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那..我可以姦你;P?
我已眼殘了
6c03 發表於 3-2-2012 22:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係個夢兒話佢沒事:lol
用英文讀數 真係想死
小湊 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得英文數唔係咁難= =
最早個個admin
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都唔知叫咩名
有咩好介紹
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HP都幾好用夠快