plknplc u know?
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知
好啦我都一陣休息下~
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我要努力;P
版主 有空帶我玩sd高達嗎?
6c03 發表於 3-2-2012 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我好廢:dizzy:
唔知
小湊 發表於 3-2-2012 10:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad唔出名
回復小湊
我垃圾一個 唔好提
~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁講自己
回復 70000# leungyl
據說拿下第70000帖的人會被扣樂點-0-
咩學校黎..
小湊 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我個間中3至中4既暑假都要補:(
咩一個星期= =?
leungyl 發表於 3-2-2012 10:44 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回帖任:L
我中文更差...
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想英文好
咁係英中喇...
小湊 發表於 3-2-2012 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我系中5先系...