找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
 樓主| 發表於 3-2-2012 22:47:26 | 顯示全部樓層
但你用英文讀 點會差?
小湊 發表於 3-2-2012 22:46



    用英文讀有好有壞...
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:47:33 | 顯示全部樓層
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 22:47

哦...佢新上任咩原來-.-'' 之前見佢都係版主
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:47:40 | 顯示全部樓層
但我系中5先系...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45



    精英班?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:47:43 | 顯示全部樓層
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3=
leungyl 發表於 3-2-2012 10:47 PM



   karl唔做 佢做左
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 3-2-2012 22:47:49 | 顯示全部樓層
咁正 轉校先
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47



    有冇FB AR???
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:47:51 | 顯示全部樓層
英文勁人就勁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47

見人見智姐呢d野
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:47:58 | 顯示全部樓層
精英班?
小湊 發表於 3-2-2012 10:47 PM



   我讀咁耐都未入過
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:48:05 | 顯示全部樓層
回復  leungyl

據說拿下  第70000帖的人會被扣樂點-0-
godoslaw 發表於 3-2-2012 22:44

原來攞左7萬=_="
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:48:06 | 顯示全部樓層
用英文讀有好有壞...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47



    例如?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-2-2012 22:48:08 | 顯示全部樓層
有冇FB AR???
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47

你而家form幾
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.058747 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表