但你用英文讀 點會差? 小湊 發表於 3-2-2012 22:46
使用道具 舉報
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3= leungyl 發表於 3-2-2012 22:47
但我系中5先系... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:45
我係話佢新上任做聊天廣場版主=3= leungyl 發表於 3-2-2012 10:47 PM
咁正 轉校先 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47
英文勁人就勁 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:47
精英班? 小湊 發表於 3-2-2012 10:47 PM
回復 leungyl 據說拿下 第70000帖的人會被扣樂點-0- godoslaw 發表於 3-2-2012 22:44
用英文讀有好有壞... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47
有冇FB AR??? sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.058747 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.