使用道具 舉報
原帖由 StevenX 於 2006-11-6 22:16 發表 我覺得南宮靈ga方法好似有問題...... 你唔知邊個重左同埋輕左,,,,如果 4對 4咁抽波同換波.. 咁不如一開始用3對3......
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.046905 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.