找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
查看: 3544|回復: 18

[綜合討論] 會考chem哥個放電子收電子次序好多人問 背啦!!!!

[複製鏈接]
發表於 21-12-2006 23:58:39 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
鉀鈉鋇鍶鈣鎂鋁
錳鋅鉻鐵鈷(lift)錫   (唔識個中文字點寫 讀開英文  係lift 搭lift個lift音)
鉛氧銅汞銀鉑金  

請背!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

評分

參與人數 1樂點 +2 收起 理由
[SYSS]Fantasma + 2 good

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 08:33:20 | 顯示全部樓層
唔係剩係鉀鈉鈣鎂鋁鋅鐵鉛銅就夠哂啦咩
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 08:34:47 | 顯示全部樓層
我地阿sir教
KNaCaMgAl
ZnFeSnPbH
CuHgAgAuPt

冇講O wor

我中4
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 11:03:08 | 顯示全部樓層
收電子的話次序會唔同吧
係氫唔係氧吧
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 15:11:16 | 顯示全部樓層
要咁多嫁咩
唔係淨係
鉀鈉鈣鎂鋁鋅鐵鉛銅汞銀鉑金渣咩
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 15:13:15 | 顯示全部樓層
原帖由 刷仔 於 2006-12-22 15:11 發表
要咁多嫁咩
唔係淨係
劂禸E銀鉑金渣咩

You are wrong!

Au係Pt之前
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 18:21:00 | 顯示全部樓層
佢係唔係講緊電解??
電解唔須背哂果d優先放電果d
淨背Cu H Ag依三個就夠~~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 20:06:29 | 顯示全部樓層
你係問金屬活潑性定電化序?
我就用諗口往既方式背
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 22-12-2006 20:38:31 | 顯示全部樓層
原帖由 心靈碎片 於 2006-12-22 20:06 發表
你係問金屬活潑性定電化序?
我就用諗口往既方式背


佢講緊放電子收電子wo
金屬活潑性..關放電子收電子咩事??
金屬活潑性..我知關金屬置換姐!!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 22-12-2006 22:46:35 | 顯示全部樓層
以上一背 足夠大家考埋個al啦
唔好諗得咁短啦  分分鐘你al都會讀埋chem架  咁唔洗重新背過 咪重好=.=
我唔識哥個lift係咪鎳呀?? 唔記得lu
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.028038 second(s), 11 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表