|
|
發表於 1-6-2008 09:11:25
|
顯示全部樓層
個bank幾好呀, 幾靚呀, 又多錢。
如果你做member, 我同你去打barrow lor, 我都識少少 (多謝Jing Sir 教導)
如想打GWD (Bandos), 可join Martin既Bandos Unit.
http://www3.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3318749&extra=page%3D1
PS: Kinman Ko d 錢點搵架。我check左佢hiscore, only 66 wc.... 13M!! 我得2M幾ja
PSS: JOIN THE NAKUZ CLAN ALWAYS WELCOME FOR HIGH COMBATERS
http://www3.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3308673&extra=page%3D1
[ 本帖最後由 Djserry 於 1-6-2008 09:12 編輯 ] |
|