使用道具 舉報
我今天開osu但係彈左個 不回報 比我今有咩方法 求救!!!! 1220 發表於 9-10-2009 20:51
點樣set到最低設置? 唔識set-_- 問多一樣野 點解我太古模式按中左點解唔係彈個優/可出來 而係彈300/100出來既? 〥沙塵〤輝 發表於 11-10-2009 17:38
點搞acc呀-3- 丨杰仔丨 發表於 13-10-2009 20:03
我玩果時好鬼lag呀 點算好呀 #1果個野down唔到~.~" 如果玩果陣lag,試安裝 http://download.microsoft.com/download/5/6/7/567758a3-759e-473e-bf8f-52154438565a/dotnetfx.exe down唔到 ... kk123698741 發表於 18-10-2009 12:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 22-6-2026 12:44 , Processed in 0.028752 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.