使用道具 舉報
哈哈! 可能到左最後團藏冇晒查克拉... 開咁多隻眼...睇下你點打佐助 須佐能乎好似有個唔知咩劍,唔知咩盾... 仲有埋個胡老...... ycfar 發表於 17-12-2009 16:55
佢個d係法寶黎架 係有個實體係到 應該傳唔到俾佐助 [H]spylen 發表於 17-12-2009 22:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 23:53 , Processed in 0.090459 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.