|
|
發表於 3-1-2009 23:28:42
|
顯示全部樓層
45# chantikki
暫時你個ser係首位,仲唔係?.?
不過我入過你ser,都幾正=]
ben1 發表於 3-1-2009 23:25 
感動中._.
我既努力 原來冇白廢到.......
我所有用既amxx
我都好用心去寫...
就好似電腦幫助...我足足寫左一個下午=]
多謝各位...
我仲要多謝我呀pa , 我呀媽 , 我呀哥 , 我d親戚=]
我仲要多謝marco 比呢個機會我
多謝!!!!!
(迷之音 : marco 乜水黎= =?) |
|