欣姐講呢句野 好似有D骨啵@@" yuen19942003 發表於 22-2-2010 22:21
咩係串/.\? 我都好耐無升lv同on嚕~o~!! 今日抽左幾個100袋 唔錯 遲下再抽~ 真聖二世 發表於 22-2-2010 22:25
使用道具 舉報
@@" 你都唔明我意思> 笨欣~ 發表於 22-2-2010 22:27
欣欣唔係度 我已經set左團規架la 新入既人都幾乖 冇咩點作反 攻將 有幾個做都做到悶la 佢地走左 可能 ... 駿~~ 發表於 23-2-2010 01:51
抽完之後 發現最值錢既係30日倉=] 真聖二世 發表於 23-2-2010 00:29
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:49 , Processed in 0.180313 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.