講咋wo... 講就等於有咩... 聖殤 發表於 30-1-2011 18:01
使用道具 舉報
重點係你真係有- - ryanlam1229 發表於 30-1-2011 06:04 PM
你講2把入邊我先得1把... 唔算有嫁喇 聖殤 發表於 30-1-2011 18:05
明串我...... ryanlam1229 發表於 30-1-2011 06:08 PM
藍色on巨... 帶我升 同我一齊升 聖殤 發表於 30-1-2011 18:22
龍之谷ing ryanlam1229 發表於 30-1-2011 06:31 PM
你都有玩... 唉 我之前玩個時唔知點解佢係咁話我開掛彈我 聖殤 發表於 30-1-2011 18:34
18lv箭神...好廢 ryanlam1229 發表於 30-1-2011 06:38 PM
我d ac俾晒人... 個時24lv最高 升晒4隻(當然每隻既2種職既一種) 點知同我講話我唔知咩修改 睇下佢話 ... 聖殤 發表於 30-1-2011 18:42
唔俾我... ryanlam1229 發表於 30-1-2011 06:45 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 20:40 , Processed in 0.030803 second(s), 3 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.