使用道具 舉報
@@" 你讀到中5 係唔係唔洗會考呀? 宜上中6係唔係呀?_? 笨欣~ 發表於 24-9-2009 23:31
直上中6咪好lo.我地要會考 ★丫↑文=) 發表於 25-9-2009 18:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 23:46 , Processed in 0.025514 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.