使用道具 舉報
緊係唔係啦a_a 你地生日咪知lo 唔準爆比人聽嫁 皓呀~ 發表於 14-10-2009 20:34
多謝大家先-v-...... ~!卡卡西!~ 發表於 14-10-2009 20:42
我叫左人幫我砌機了-- 我就黎生日,,各位有冇d咩表示 ~!卡卡西!~ 發表於 14-10-2009 20:09
要呀要呀.0. 我10月19=] ~!卡卡西!~ 發表於 14-10-2009 20:59
8790# limingyin 武松ac俾人爆完後 再由本人接手 現由你接手 如果有人話你呃狗 你直接叫佢搵我 笨光光 發表於 14-10-2009 18:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 18:27 , Processed in 0.046269 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.