使用道具 舉報
你做槍神? 打手槍吧你 我秒殺你的 皓呀~ 發表於 18-10-2009 17:55
我秒你先啦a_a 暗位閃出黎 打到你喊住走a_a 皓呀~ 發表於 18-10-2009 19:34
你射? 打你把手槍仔吧 我唔識閃走a_a 似你行得甘慢咩 皓呀~ 發表於 18-10-2009 20:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 22:15 , Processed in 0.041584 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.