找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 笨欣~

❤•。*♀冪冪愛居◆吹水區♂═╬☠

   火... [複製鏈接]
發表於 11-11-2009 22:57:03 | 顯示全部樓層
真聖係團花既話,冪冪冇人敢入~.~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 11-11-2009 23:43:24 | 顯示全部樓層
17e8了
蘋果已暈...
白車已到
車子已去
剩係2e2
快手升埋先得-,-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 00:40:33 | 顯示全部樓層
屈機蘋果  ~
升得咁快@@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 16:51:45 | 顯示全部樓層
好慢炸a_a
點算好丫
心淡
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 20:06:54 | 顯示全部樓層
我還是繼續我的潛水生活
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 20:09:42 | 顯示全部樓層
沒有msn的第二日[[onion_77]]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 20:43:34 | 顯示全部樓層
今天確陰公
通識考得好比人串=.=
真無引~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 20:52:40 | 顯示全部樓層
考得好係咁嫁啦,我地班成績好個D會比人圍=]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 12-11-2009 21:07:27 | 顯示全部樓層
本帖最後由 y539361077 於 12-11-2009 21:13 編輯

今朝仲要比人屈機屈去英文集"仲"
仲要星期一背哂成首詩同埋27號比賽=]→首詩好長

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊

×
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 12-11-2009 21:46:13 | 顯示全部樓層
笨欣幾時帶我升2百==
皓呀~ 發表於 11-11-2009 22:04

=v=
蘋果哥你又玩我
我邊有本時帶你升lv呀-3-
同埋我好耐都無升過lv
可能我都唔記得左點升啦^^"
唔好意思幫唔到你喔

呢2日唔小心潛水添~"~
潛左咁耐 先發現唔夠氧氣
yuen19942003 發表於 11-11-2009 22:20

=3=
去左邊呀?
好多野搞?

今天確陰公
通識考得好比人串=.=
真無引~
y539361077 發表於 12-11-2009 20:43

考得好都比人串?
點解-3-?
_A
幾時帶我升2百==
皓呀~ 發表於 11-11-2009 22:04 [/quote]
=v=
蘋果哥你又玩我
我邊有本時帶你升lv呀-3-
同埋我好耐都無升過lv
可能我都唔記得左點升啦^^"
唔好意思幫唔到你喔

呢2日唔小心潛水添~"~
潛左咁耐 先發現唔夠氧氣
yuen19942003 發表於 11-11-2009 22:20

=3=
去左邊呀?
好多野搞?

今天確陰公
通識考得好比人串=.=
真無引~
y539361077 發表於 12-11-2009 20:43

考得好都比人串?
點解-3-?

今朝仲要比人屈機屈去英文集"仲"
仲要星期一背哂成首詩同埋27號比賽=]→首詩好長362313
y539361077 發表於 12-11-2009 21:07


比心機溫啦
快d背左佢呀^^"
加油喔

今日6~7點到
無拉拉落雨...
各位聽日記得著多件3
番學/工喔,聽日應該開始凍
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 26-6-2026 21:36 , Processed in 0.267958 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表