使用道具 舉報
被踢了(笑 fung307 發表於 4-9-2014 01:17 PM
很大的膽子耶~ 小湊 發表於 4-9-2014 03:01 PM
剛看了 但總覺得這和G1之後的活動異曲同工 fung307 發表於 4-9-2014 03:15 PM
晚上有空嗎? 小湊 發表於 4-9-2014 03:22 PM
做什麼? fung307 發表於 4-9-2014 03:23 PM
我想升上少校~ 小湊 發表於 4-9-2014 03:27 PM
話說你軍階不是女王嗎?(誤 fung307 發表於 4-9-2014 03:29 PM
那你幫不幫? 小湊 發表於 4-9-2014 03:30 PM
你想用邊種方式升? 現在上尉4階 要升到少校不是容易的 粗略計都要15萬經 ... fung307 發表於 4-9-2014 03:38 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 03:25 , Processed in 0.050991 second(s), 8 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.