使用道具 舉報
又閃哂水 lJK一KiddInGl 發表於 9-4-2012 23:49
個個係度呃貼 唔走就奇啦 雙層魚柳包 發表於 9-4-2012 23:51
好多係到吹水都唔係玩緊cso既 lJK一KiddInGl 發表於 9-4-2012 23:53
咁咪姐係代表左好多人入泥吹水係為左做任囉 雙層魚柳包 發表於 9-4-2012 23:55
你有咩轉蛋槌 Lemon雨 發表於 9-4-2012 23:37
我知呀 得閒就上水吹無聊野 成個CS氣氛冇哂 lJK一KiddInGl 發表於 9-4-2012 23:55
冇上咁耐魚柳包做左版主0.0(咬 write3 發表於 9-4-2012 23:58
其實本來呢個吹水區吹既內容都唔關cso事 只不過係呢幾日d人入泥呃貼做任搞到真正想吹水既人吹唔到 例 ... 雙層魚柳包 發表於 9-4-2012 23:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 15:07 , Processed in 0.043355 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.