10-8-2009 15:01 果然係老會員 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 00:15
使用道具 舉報
一般lor- -NKIDesmond識唔識 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 00:17
唔記得 但應該都係個位數字 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 00:19
可惜你連一粒子彈都冇 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 00:16
下-.- 收腳 聽聲 槍法 小跳 WALL CHECK位 報位 打哂LU lJK一KiddInGl 發表於 10-4-2012 00:20
got1狙 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 00:19
其實我有念過整過狙館穿位攻略 話哂我打狙都有一手. 不過一直無時間 ... lJK一KiddInGl 發表於 10-4-2012 00:16
刀仔都搞掂你 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 00:21
畫個香港版報位圖都夠做 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 00:21
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 11:51 , Processed in 0.061518 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.