要一年後先發到功 14588563 發表於 10-4-2012 10:43
使用道具 舉報
你又講緊咩啊....我地傾緊對付小強既方法啊....你彈句真係5G佢姐係點姐 ... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 10:43
不過版主無10秒回帖限制 14588563 發表於 10-4-2012 10:43
我都係用NOKIA.....姐係我要飛手機了... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 10:44
對付小強?? 在多少頁之前? 14588563 發表於 10-4-2012 10:44
呢個笑料黎. lJK一KiddInGl 發表於 10-4-2012 10:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 22:58 , Processed in 0.052413 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.