我知啦 佢住澳門架嘛 果邊魚柳包餐可能成30蚊 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 11:34
使用道具 舉報
古代人hi 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 11:33
咁正? 洗任咁快過qq哥@@ ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 11:35
個邊政府話m記太垃圾 5比賣魚柳包餐 14588563 發表於 10-4-2012 11:35
好可惜係大6 上5到樂古 要破網 14588563 發表於 10-4-2012 11:36
咁佢咪生存唔到@@ ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 11:36
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 14:13 , Processed in 0.034382 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.