找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 鴻-

[綜合討論] Counter-Strike Online 聊天室

   火... [複製鏈接]
發表於 10-4-2012 18:25:50 | 顯示全部樓層
- -睇黎收樂點都收窮我
ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 18:24



咁回幾千個帖
2個月ko
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:27:08 | 顯示全部樓層
咁得閒-.-
lJK一KiddInGl 發表於 10-4-2012 17:18

33場入面有6,7場做C- -
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:27:58 | 顯示全部樓層
樂點有市場價值???
古巨基1號 發表於 10-4-2012 17:17

有架 好多人交易樂點
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:28:22 | 顯示全部樓層
回復  14588563

500gash=$50

有人收樂點$50=1m樂點
闇乂念 發表於 10-4-2012 17:18

版主大量收購- -
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:28:51 | 顯示全部樓層
其實係影圖區 第一頁 就有齊
闇乂念 發表於 10-4-2012 17:19

搵笨蛋??
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:29:27 | 顯示全部樓層
我記得之前有人5000收到
14588563 發表於 10-4-2012 17:19

我之前200igash收7000樂點(包稅)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:30:01 | 顯示全部樓層
88  加油搵笨蛋   
小心中伏
闇乂念 發表於 10-4-2012 17:21

我差兩個- -
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:30:54 | 顯示全部樓層
咩泥????
古巨基1號 發表於 10-4-2012 17:47


勳章 好似我icon下面果d咁
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:31:56 | 顯示全部樓層
咁回幾千個帖
2個月ko
14588563 發表於 10-4-2012 18:25

玩完e個活動希望有95000@_@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 18:33:09 | 顯示全部樓層
46萬8千Point一個下午燒光光  一共使用386個一般強化零件,多出4個..= =多次扣回強化次數就不用買道具初始 ...
Killer104 發表於 10-4-2012 17:47



   真慘....姐係依家冇哂pt用?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 25-6-2026 14:02 , Processed in 0.023580 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表