所以呢?唔明 夢儿LOLz 發表於 10-4-2012 19:47
使用道具 舉報
如果我爆依家起碼45 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 07:47 PM
主科唔合格=2UNIT 次科唔合格=1UNIT......香港係咪冇呢種野.. 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 07:48 PM
其實我既目的都係泥_貼 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 07:47 PM
都幾好姐 我主科低過45 平均分fail 就要留 夢儿LOLz 發表於 10-4-2012 19:48
我扲樂點 夢儿LOLz 發表於 10-4-2012 19:49
咁都唔係好難姐...... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 07:50 PM
你都係我同鄉WO 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 07:51 PM
我平均分唔合格 夢儿LOLz 發表於 10-4-2012 19:51
O靚仔你泥搞事嫁? 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 19:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 12:40 , Processed in 0.267714 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.