使用道具 舉報
我冇買點冇akm4.....小卡送槍比我... 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 20:08
你住幾樓-,- lJK一KiddInGl 發表於 10-4-2012 20:21
係識郁- - ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 20:21
果實解抽啦 Killer104 發表於 10-4-2012 20:21
呢個情況最好就食左佢咁佢就唔迫郁了 雙層魚柳包 發表於 10-4-2012 20:22
好難講 我驚佢係我肚入面飛黎飛去 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 20:23
4層(停車場+平台)+5樓 = 9層樓 ShiNG_SeR 發表於 10-4-2012 20:22
果實解抽啦 Killer104 發表於 2012/4/10 20:21
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 22-6-2026 22:26 , Processed in 0.029623 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.