|
|
發表於 3-11-2013 10:32:55
|
顯示全部樓層
本帖最後由 zenith710 於 3-11-2013 10:35 編輯
回復 血映雪
妳呢個人呢, 只係接受好意見, 批評既就唔聽, 仲要話混賬添。一個輸打贏要既typical 例子.. ...
倉井影 發表於 1-11-2013 02:46 
其實我都唔係想嘈了,所以只係想比D個人意見。你想想,之前d版主有無挑起咁多罵戰。或者你係有一套處事手法,但d人又鐘唔鐘意呢?你5使答我,因為我唔係想引起罵戰。你唔贊同我嘅意見,你可以唔聽,對我亦都無大影響. |
|