歡迎cso單挑? ronald0214 發表於 1-4-2010 23:34
使用道具 舉報
回復 anthony0222 反正我唔玩一般,都唔多岩我 *風之刃* 發表於 1-4-2010 23:30
團戰也行吧~ anthony0222 發表於 1-4-2010 23:36
團戰同一般有咩分別-_-? 係我角度黎睇係一樣 *風之刃* 發表於 1-4-2010 23:37
都系訓覺LU...~ 各位再見啦~ anthony0222 發表於 1-4-2010 23:37
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 19:10 , Processed in 0.151602 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.