都唔差=] 家教比較好xD 小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 11:02
使用道具 舉報
嗯 都ok大 只吃29魚的貓 發表於 2-4-2010 11:04
中了.... 閃.. 只吃29魚的貓 發表於 2-4-2010 11:03
唔多識-.- limingyin 發表於 2-4-2010 11:02
如果你吾睇` 朋友講開你無話題.. g00d`我今日睇埋第489話先 'LEAH迷囝 發表於 2-4-2010 11:03
1m2? 你要未包稅(我比1m2你, 你會收到9600) 定 要包左稅 (你會收到12000, 我會比15000你)? ... limingyin 發表於 2-4-2010 10:50
你既意見吾錯;) 'LEAH迷囝 發表於 2-4-2010 11:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.028418 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.