你d樂點多到-_-` 你用吾用得晒` 拎住甘多數字可能會行吾快` 不如我幫你拎少少;) ... 'LEAH迷囝 發表於 2-4-2010 11:35
使用道具 舉報
不如直接少少-.- 同佢講: 喂, 比你d樂點我當交保護費 limingyin 發表於 2-4-2010 11:36
係msn d人面試用咪? 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 11:33
黑社會咩 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 11:37
吾係觀賞費咩;) 'LEAH迷囝 發表於 2-4-2010 11:38
你係澳門人? limingyin 發表於 2-4-2010 11:37
有冇搞錯!! 影左咁耐佢都未除衫!! limingyin 發表於 2-4-2010 11:26
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.037454 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.