我講緊多啦a夢啊=,= 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 17:00
使用道具 舉報
唔洗講到咁明啦=,= 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 17:04
只要同音便可 件可以是gin6音 ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 17:03
p_q 有誰不是好色的(?) 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 17:03
我........... ycl2005191a 發表於 2-4-2010 17:05
好^__^睇哂~ 乂死神張乂 發表於 2-4-2010 17:05
咁你應該冇睇過蕉太狼 佢唔係成日出 雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 17:00
我意思 ... 在證件的時候大家都讀GIN2 接在後面用健GIN6, 便有點怪怪的 ... 不過 人家稍稍動腦就行 ... ... 榤奇 發表於 2-4-2010 17:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.024076 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.